کلبه خانم رحیمی نژاد ورژن جدید شماره 3

به نام خدا 

سلام به همه. خانم رحیمی نژاد از صندوقچه ای های قدیمی است.ان شاالله باز هم از نظراتش استفاده کنیم.

نظرات 74 + ارسال نظر
رحیمی نژاد جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ق.ظ

به نام خدا
سلام استاد
خیلی خوشحال شدم. ممنون که هنوز اجازه ی بودن به من می دید.

سلام. ما ممنونیم.

شمسی جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
خوبی اعظم جان؟!
کلبه نو مبارکه!

کلبه پرنده جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ

کلبه نو مباااارک

کلبه پرنده جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام اعظم جان
ممنونم
انشاالله شمام خوبو سلامت باشی
ما ورودی بهمن 91 هستیم ،میرم ترم 4

گیلار شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام استاد عزیز
سلام اعظم جان

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیافزاید عشق
.
قایقی در طلب موج به دریا پیوست
باید از مرگ نترسید ، اگر باید عشق
.
عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد ، شاید عشق
.
شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد
می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق
.
پیله رنج من ، ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق !

کلبه نو مبارک خواهریه گلم همیشه موفق باشی و شاداب

رحیمی نژاد شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ق.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام طیبه جان. شکر خدا خوبم. شما خوبی؟ ممنون از تبریکت عزیزم.انشاالله کلبه ی شادی بشه.

سلام محدثه جان . خوبی؟ آخی:-) کوچولویی که عزیزم خوب درس بخون و هر کجا هم که امکان فعالیت اجتماعی برات وجود داره و نسبتا مفید هم باشه شرکت کن. حتما برای هر درس کتابشم بخون و برای خودت از رو کتاب جزوه تهیه کن(البته اگه احساس میکنی اینجوری بهتر تو ذهنت می مونه) و حرف آخر انگلیسی هم اگه بلدی براش زمان بذار یادت نره و اگه بلد نیستی از الان براش برنامه ریزی کن. این کارهارو من الان دارم انجام میدم اما آرزو میکردم کاش همون دوره ی لیسانس این کارهارو انجام می دادم. ببخش زیادی حرف زدم اما امیدوارم به حرف هام توجه کنی.

به به سلام به آبجی گلم گیلار جون. خوبی خانم؟ ممنون از شعر قشنگت"شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق !" خیلی خوشحال میشم گاهی به من سر میزنی. همیشه منتظر دیدن مطالب زیبات هستم. زود زود بیا:-) خیلی ماهی

سلام

طالبی شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ

به نام خدا.
سلام.
سلام به اعظم عزیزم.چطوری؟خوبی؟کلبه نو مبارک.ان شاالله همیشه و همه جا موفق باشی.

کلبه پرنده یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام متشکرم چشم ، به نکته های خیلی مهمی اشاره کردید. سپاس

رحیمی نژاد دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ

به نام خدا
سلام استاد

سلام مقدسه جان. خوبم. شکر. شما خوبی؟ ممنون از تبریک و دعای قشنگت . انشاالله یه روز خبر قبولی دکتراتو بشنویم.

سلام محدثه جان.

سلام.

استاد دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:51 ب.ظ

به نام خدا
سلام
مرتضی و منتظر بابا و مامان شدن.

قدم نو رسیده مبارک. ان شاالله زیر سایه حق و پدر و مادر صحیح و سلامت باشد.

رحیمی نژاد دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

به نام خدا
سلام
مبارک باشه
انشاالله همیشه سلامت و سربلند باشه.

طالبی پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

به نام خدا.
سلام.
اقای صفردوست و منتظر عزیز.قدم نورسیده مبارک.حالا این نورسیده دختره یا پسر؟.

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ

به نام خدا
سلام

نماز که می خوانم
فرشته های بالای سرم عزا می گیرند
که چه کنند !!
ایاک نعبد را جزو عباداتم بنویسند
یا جزو دروغهایم !!!

آفرین. آفرین.

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام به دوستان



به دشمنانت هزاران بار فرصت بده تا با تو دوست شوند

اما به دوستانت یک فرصت هم نده که دشمنت شوند

زیرا دوستانت جای عمیق زخمهای دلت را دقیق می دانند . . .

سلام.

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

هنگامی که در زندگی اوج میگیری

دوستانت می فهمند تو چه کسی بودی

اما هنگامی که در زندگی، به زمین می خوری

آنوقت تو میفهمی که دوستانت چه کسانی بودند . . .

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

اعتماد ساختنش سالها طول میکشد ، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد . . .

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

فرار از مشکلات مسابقه ای است که

هرگز در آن برنده نخواهید شد . . .

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

اگر بدانید بسیاری از مردم

هزاران بار بیشتر به یک سردرد معمولی خود اهمیت می دهند تا به خبر مرگ من و شما

دیگر نگران نخواهید شد که درباره شما چه فکری می کنند!

(دیل کارنگی)

آفرین.

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

تقوا یعنی اینکه

اگر یک هفته مخفیانه از همه کارهای ما فیلم گرفتند

و گفتند اعمال هفته گذشته ات در تلویزیون پخش شده، ناراحت نشویم . . .

(آیت الله مجتهدی)

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

خودت باش

نه تندیسی که دیگران می خواهند

وقتی روحت را قالب فکر دیگران می کنی

زیبا می شوی به چشمشان اما قبول کن

تمام مجسمه ها شکستنی هستند ، در کمال زیبایی . . .

رحیمی نژاد شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

از آنچه که گذشت

از آنچه که شکست

از آنچه که نشد

از آنچه که ریخت

حسرت نخور

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . .

طالبی یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

کاش من یک بچه آهو می شدم

می دویدم روز و شب در دشتها

توی کوه و دشت و صحرا روز و شب

می دویدم تا که می دیدم تو را

...

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،

بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

به نام خدا
سلام


بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است

امن ترین راه برای کامیابی ، تلاش برای یک بار دیگر است

(توماس ادیسون)

سلام

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور

حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

گردش چرخ نگردد به مراد دل کس

غم بی مهری آن مردم بی عار مخور . . .

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

در هر اجتماعی که بیشتر قسم خورده شود

آن اجتماع خرابتر و مردمش دروغگوترند

(علی ابن ابیطالب(ع))

الله اکبر!

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ

برای یک زندگی آسان دعا نکنید

دعا کنید تا توانایی آن را داشته باشید تا از پس یک زندگی دشوار برآیید . . .

(بروس لی)

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ

افسوس روزی خواهد آمد بی دینی نمادی از روشن فکری است

(دکتر شریعتی)

آفرین.

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای بر شرافت خود گذارد . . .

حضرت علی (ع)

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

تنها کسی که با من درست رفتار می‌کند

خیاطم است که هر بار که مرا می‌بیند ، اندازه‌های جدیدم را می‌گیرد

بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده‌اند و توقع دارند من خودم را با آنها جور کنم . . .

(جورج برنارد شاو)

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

آنکه ثروت خود را باخت ، زیاد باخته است

ولی آنکه شهامت خود را باخت پاک باخته است . . .

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

در زندگی خانوادگی،شوم ترین کلمات این دو هستند:

“مال من” ، “مال تو”

مورد اعتماد بودن بهتر از دوست داشتنی بودن است . . .

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

تازه داشتم میفهمیدم که فهم من چقدر کمه / اتم ، تو دنیای خودش حریف صدتا تا رستمه

گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه / انجیر میخواد دنیا بیاد ، آهن و فسفرش کمه

چشمای من آهن زنجیر شدن / حلقه ای از حلقه زنجیر شدن . . .

(حسین پناهی)

رحیمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

یک سال بعد

جناب‌عالی حسرت خواهید خورد که کاش از امروز شروع کرده بودید . . .

(کارن لمب)

گیلار جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام استاد عزیز
خوب هستید انشاا...؟

سلام اعظم جونم چطوری؟
باریکلا باریکلا آبجی گلم مطالبت عالین

سلام خدا را شکر. بله ممنونم. واقعا خدا را شکر. دیروز هم سه خبر خوب پشت سر هم خدا رساند که ممنونش هستیم. یک مقاله مهم دیگر استاد سلمان (!) با ضریب تاثیر حدود 4 پذیرفته شد. یک مقاله خانم تبریزیان پذیرفته شد و یک ماده صنعتی بسیار مهم که طراحی کرده بودم از آزمایش عالی بیرون آمد. (در دنیا منحصر به فرد است) خدا را شکر. این تک بیت هم تقدیم به شما: لطف خدا (همواره) بیشتر از جرم ماست-------------نکته سریسته چه دانی خموش

کلبه پرنده جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام. تبریک میگم

گیلار شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام

تبریک میگم استاد عزیز خیلی خوشحال شدم از شنیدن موفقیتتون و اینکه خوشحالید امیدوارم روز به روز در زندگیتون موفق تر باشید چراکه شایستگی شو دارید
به خانواده محترمتون سلام برسونید

سلام ممنون. سلامت باشید.

رحیمی نژاد شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
به به. تبریک میگم. آفرین استاد:-) واقعا از موفقیت شما استاد بزرگوار خوشحال میشم.

سلام گیلار عزیزم. خوبم شکر . شما خوبی؟ آبجی نازم خیلی خوشحال میشم سر میزنی. قربون تمام مهربونیات.

سلام.ممنون از آفرین استاد.

حاجیان نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام استاد.

ازموفقیت جدیدی که دوستان صحبت می کنند خوشحالم و از صمیم قلب تبریک میگم.راستی حرفهای اون روز رو که تشریف آورده بودید دانشگاه همیشه مرور میکنم وسعی میکنم به کار ببندم.فکر میکنم خیلی موثر بوده. بازم ازشما میخوام دعا کنید (برای همه اوناییکه شما رو فکر میکنم مثل خودم پدرانه و نه فقط استادانه)دوست دارند.
یه تصمیم جدید گرفتم میخواستم نظرتون رو بدانم .میخوام دوباره کنکور سراسری شرکت کنم برای رشته داروسازی .چون ما شیمی هستیم خیلی از واحدهای ما رو هم معادل میکنندبه نظرتون خوبه؟البته اگه یادتون باشه ارشد هم آلی خوندم.

سلام. ممنون. خدا را شکر.درس خواندن فی نفسه همیشه خوب است. اما به نظر می رسد تصمیم احساسی باشد اگراز روی حساب باشد اشکالی ندارد.

شمسی یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام استاد

با دو روز تاخیر-بابت عدم دسترسی به دنیای مجازی!!- من هم تبریک می گم.

سلام مرسی جواب تستهای نهایی اون کار صنعتی هم آمد! خدا را شکر می تونم بگم اون حیطه را اد شاالله به کل متحول می کنه

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

به نام خدا
سلام
استاد یه پیشنهاد برای خانم حاجیان نژاد دارم. البته با اجازتون.
ایشون میتونن شاخه های داروسازی رو برای مقطع دکترا انتخاب کنن.بهش دکترای علوم پایه داروسازی میگن.من اواخر ارشد تو این فکر بودم که زندگی به من این امکان رو نداد. برا آشنایی به سایت زیر مراجعه کنن باز بگردن اطلاعات کاملتری شاید پیدا کنن.
http://www.sanjeshp.ir/Archive_F/drug89/pages/announces1.html

این سایت هم برای تهیه ی کتاب. البته این در حد اطلاعات منه.
http://mui.ir/?page=doktoraye%20takhasosi%201&cat=doktoraye%20takhasosi

سلام. ممنون

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

"با تو بودن را دوست دارم"

گمان نمی کنم عبارت بهتری به جز این جمله

برای بیان احساسمان به دیگری وجود داشته باشد .

ژوزه ساراماگو

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

ای سهراب ... خانه باشد طلبت ...

دل من سخت گرفته .... بگو شانه ی دوست کجاست؟

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

برو

از اینجا برو

فقط یک بار برگرد و نگاهم کن

کوتاه

اگر توانستی باز هم برو...

عباس معروفی

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

چتری برایـــــم بگیر حتــــی خیالے . . .

خیس دلتنگـــے شده امــ !

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

روزگاری خواهد رسید .... همچنان که در آغوش دیگری خفته ای ،

به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی !

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

دلت هوایم را خواهد کرد ... !

به یاد خواهی آورد باهم بودن هایمان را ...

به یاد خواهی آورد خنده هایم را ...

به یاد خواهی آورد اشک هایم را ...

به یاد خواهی آورد حرف هایم را ...

مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی :

من تو را می خواهم...

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

حکایت قلب بعضی ها هم شده حکایت تبلیغات املاک:

فروش ، رهن ، اجاره

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

برای بعضی از آدمها "محبت"

مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه

نمی فهمنش ....

البته اعتقادی ندارند.

رحیمی نژاد یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

و یکی‌ از همین روز‌ها پی‌ می‌‌بریم

که زیر گنبد‌های کبودِ ما

غیر از خدا

هرگز کسی‌ نبوده

نیست

و نخواهد بود

و آن روز مثل ابر گریه نکن

مثلِ ببر نعره کن

بگذار دنیا بداند

که ما در این روزگار

تنها بودیم

تنها هستیم

و تنها خواهیم ماند


نیکی فیروزکوهی

مرتضی و منتظر سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ب.ظ

با سلام و عرض ادب

استاد عزیز حال و احوالتون چطوره؟
خوبید؟
اومدم که علت نبودمون رو بگیم که دیدیم پیام گذاشتین
کلی هم گشتم تا پیامتون رو دیدیم
مرسی استاد

خدای بزرگ مجدد لطف کرد و یه پسر جذاب و زیبا نصیبمون کرد
نامش رو "محمد سبحان" گذاشتیم
الان هم کنارم خوابید بود که با یه لبخند زیبا بیدار شد
لذا باید بریم به پسرمون برسیم که شیرینی مضاعفی به زندگیمون بخشیده

انشالله خدای بزرگ این معجزه اش را نصیب همه ی زوج‌های خوشبخت کند
آمین

یا علی

سلام. آمین. خدا را شکر مجددا تبریک می گم. ان شاالله باعت یربلندی مادر و پدرش باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد