کلبه گرد همایی (6/6/96)

به نام خدا 

سلام به همه 

اونایی که پیگیر همیشگی صندوقچه هستن می دونن که با 82یی های عزیز در 6/6/96 قرار جمع شدن داریم. برخی عزیزان دیگر (خصوصا 83یی های عزیز) هم دوست دارند جمع شویم. لذا فعلا این به عقلم می رسد که کلبه اش را بسازم. باقیش دست خدا. طالبین آمار بدن. ممنون

نظرات 49 + ارسال نظر
حسین بیدقی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام
امیدوارم که این طرح عملی بشه. البته اگه بدونیم که استقبال زیاد میشه میتونیم برنامه ریزی مفصلی بکنیم. فعلا تا اون زمان وقت زیاد مونده. پیشنهاد میدم از هر ورودی یک نفر مشخص بشه که پیگیر باشه. البته استاد در کنار این گردهمایی عمومی بخاطر همون قرار سال 86 امیدوارم یه قرار مخصوص بچه های 82 هم جداگانه برگزار شه. چه بهتر که صبح 6.6.96 یه ملاقات خصوصی تو همون جایی که این قرار رو گذاشتیم برگزار و عصرش یه گردهمایی عمومی برای همه بچه ها برگزار بشه. طبیعیه که هر ورودی صبح اون روز میتونند یه قرار خصوصی بین بچه های خودشون داشته باشند. البته این فقط یه پیشنهاد بود. اگه بقیه بچه ها هم نظرانشون رو بدند بهتر میتونیم برنامه ریزی کنیم.

سلام حسین.

محسن جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
استاد ممنون بابت کلبه جدید ولی ای کاش تاریخ نمیگذاشتید چون ممکنه بچه ها به اشتباه بیافتن، البته اون قرار شما با 82 ای ها هم پا برجاست ولی ما در نظر داشتیم در صورت استقبال بچه ها برنامه ای رو تو همین سال برقرار کنیم. راستی اون پیشنهادم رو دوباره اینجا مطرح می کنم که این برنامه میتونه با مشارکت ورودی های دیگه هم باشه .

سلام. ماشاالله همه دانشمندند و تاریخ و فارسی بلدند! این پیشنهاد من است شما اگر می خواهید این جاتو سر و کله هم بزنید (!) و تاریخ تعیین کنید!

رحیمی نژاد شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ

به نام خدا
سلام به استاد بزرگوار
سلام
به به:-) استاد من هم دوست دارم بیام اگه زنده باشم و مشکلی برام پیش نیاد حتما می آم و فقط به عشق دیدن شما و دانشگاه و شهر سمنان چون فکر نمی کنم از بچه های ما کسی بیاد من که از هیچ کدوم خبر ندارم جز دوستان نزدیکم (خانم ها صبوری اسماعیل پور بیضایی) بارها خواستیم با هم هماهنگ کنیم بیام سمنان اما جور در نیومده. حالا این بار که برنامه از جانب شماست شاید هممون بتونیم بیایم.

سلام. ان شاالله.

بانوی ایرانی یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.sobhan88.blogfa.com

سلام
بماند و بگذریم چرا فلسطین ....
اما رژیم منحوس ونژادپرست صهیونیست را باید نابود کرد
چه دردیست بی قراری ... دنبال حس مرگ در قبرستانهای شهرم که در فلسطین و لبنان و عراق و... باید گشت
حسی که این روزها در شهر من نیست...
شهر من تمام رنگ شده است
اما فریب نباید خورد که: *لا یغرنک تقلب الذین کفرو فی البلاد.... متاع قلیل ...ثم ...*
که *اصبروا و صابروا و رابطوا واتقوالله ...*آیه های پایانی سوره مبارکه آل عمران
در این آخرین شبهای ماه مبارک رمضان دعا کنیم به بی قراری دل مظلومان بحق اول مظلوم عالم
و دعا برای مضطر واقعی که ....
باید برخاست در مکتب شیعه در نماز هم دست بر روی دست نمی توان گذاشت
یا علی
التماس دعا.... استاد ویژه دعا بفرمایید

سلام

استاد سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

خود شیفته ها(!) در مانیقست دروغگویان لافزن.

گیلار سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام استاد عزیز

منم اگه بتونم دوس دارم بیام ببینمتون
تو برنامه ی ماه عسل وقتی اون خانم سمنانی اسم امامزاده علی بن جعفر رو آورد خیلی دلم برای اون روزا که با دوستان اونجا میرفتیم پرکشید

سلام. ان شاالله. فکر می کنم اگه خدا بخواد جالب بشه.

شمسی پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام
منم حاضرم نماینده بچه های 88 برای اطلاع رسانی به اون ها باشم. چه سال 96 چه هر وقت دیگه . اگر تعداد 88 ای هایی که بخوان بیان قابل توجه باشه منم میام.

استاد شما هم اگر در مورد این گرد همایی کاری داشتید که من (و احتمالا دوستانم) بتونیم کمک کنیم حتما برای کمک میایم.( به خاطر این که سمنانیم و نسبت به بقیه ی دوستان در دسترس تر هستیم گفتم!)

سلام. ممنون. ان شاالله خوب می شود. اگر زنده باشیم.

یاسمن قاسمی پور پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام به تمام دوستان خوبم
من با نظر آقای محقق موافقم اگه اشکالی نداشته باشه ما امسال دور هم جمع بشیم این تاریخ 96 ورودی های 83 رو به اشتباه میندازه . دوستان 83 اگه موافقید امسال دور هم جمع بشیم موافقت خودتونو اعلام کنید. ضمن اینکه این کار احتیاج به هماهنگیای زیادی داره لطفا سریعتر اطلاع رسانی کنید . من از موافقت خانمها ارغان رحیمیان مضروب اطلاع دارم و ایشون هم اطلاع رسانی زنجیره ای رو شروع کردن
با تشکر از استاد عموزاده بخاطر همکاری و لطف همیشگیشون.
در پناه حق

سلام. گفتم این فقط یک شروع بود.در هر حال مساله اصلی خواست بچه ها ست. موفق باشید.

محسن جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
سلام خانم قاسمی پور، با تشکر از زحمات شما، با توجه به اینکه لازمه برگزاری این برنامه حضور حداقل حجمی از بچه هاست، پیشنهاد میدم علاوه بر اون اطلاع رسانی زنجیره ای، ترجیحا خود اون دوستانی که اعلام آمادگی می کنند نیز در اینجا پیام بگذارند تا هم اعلام آمادگی قوی تری کرده باشند و هم اینکه هماهنگی های بعدی نیازمند حضور اونها در اینجاست.

مرتضی و منتظر شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ

به نام خدای بزرگ
سلام به همگی
خیلی وقت بود که فرصت نکردم بیام صندوقچه سری بزنم
تو این ماه مبارک هم علاوه بر سختی روزه، 2 تا مریضی سراغم اومد که از قدیم تو وجودم مونده بود، یکی دل درد که ارثیه اون یکی عفونت چشم که از اردیبهشت ماه باهام مونده و هر چند وقت یکبار سراغم میاد
جالبه که اینبار به همکارام سرایت کرده

بگذریم
استاد حال و احوالتون چطوره؟؟؟
خوبید؟
امشب سالگرد افطاری ای بود که خونتون مهمن شدیم
چه شب خاطره انگیزی بود
اما امسال خونه محمد منسوبی فرد دعوت شدیم (دو هفته پیش)، باسوتی و خانمش هم بودن
جای همه پسرهای 83 خالی بود، البته خودشون مقصرن که مجرد موندن!!!

و اما در باره گردهمایی استاد
انشالله اگه سال 96 زنده بودم و توفیق شد به اتفاق همسر عزیزم خواهیم آمد. ولی چون 14 ماه دیگه است و معلوم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد قطعی نمیتونیم قول بدیم. ولی تلاشمون رو می‌کنیم

گردهمایی 83ای ها
آقا محسن
شدیدا پایه هستم و تمام تلاشم رو میکنم رو که بیام. باسوتی و میثم قاسمی هم اوکی دادن. باسوتی که بچه همونجاست. هنوز دکتراشو تموم نکرده و کفتر جلد سمنانه!
به باقی بچه ها هم اطلاع میدم؛ فقط چون سرم شلوغه شاید کمی دیر بشه.
محسن جان چقدر اون شب بهت گفتم یه تاریخ مشخص کن ؟؟؟ یکمی از استاد یاد بگیر، تاریخ مشخص میکردی تا همه قطعی بتونن برنامه ریزی کنن که بیان.
پسر خوب به نظر من 10ام و 12 ام مهر ماه تاریخ خوبیه
اولی پنج شنبه است که پیشنهاد خودمم هم هست
دومی روز قبل از عید قربان و البته روز عرفه است

حالا هرکی موافقه دستش بالا !!!

خانم قاسمی پور سلام
از بچه های سمنانی فقط خانم ارغان و فامیل من میاد؟
بقیه چی؟؟؟
به همشون و بالاخص خانم مضروب سلام بنده و همسرم رو برسونید (خاطره جالبی 3تایی داشتی)

با اجازه برم بخوابم که صبح خروس خون باید برم سر کار

مخلصم

یا علی

به به سلام مرتضی.بلا به دور ان شاالله زودتر خوب شی. آره اون افطاری به من هم خیلی خوش گذشت تقریبا باعثش هم به نظرم تو بودی؟! پسر الآن 93 است و 96 سه سال ذیگه است که ان شاالله وبا همیاری شما برنامه خوبی بشه. به خانمت و خانواده های گرامی سلام برسون. ممنون

مریم رحیمیان دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ

به نام خدا
سلام به استاد عزیز حالتون چطوره؟خانواده محترمتون خوبند؟
سلام به همه دوستان وهمکلاسی های عزیز امیدوارم همگی سلامت باشید
ایشالاه که طاعات وعبادات همه تو این ماه عزیز مورد قبول حق تعالی قرار گرفته باشه و ضمنا پیشاپیش عید فطر رو هم تبریک میگم
از استاد عزیزمون تشکر میکنم که این فرصت رو ایجاد کردن و به نوعی دارن بانی این تجدید دیدار میشن و همینطور از دوستان دیگه مثل آقای محقق و خانم قاسمی پور نازنین که پیگیرند واطلاع رسانی می کنن.
من خودم خیلی مشتاق برگزاری یه همچین برنامه ای هستم و تا جایی که بشه بازم به بچه ها اطلاع رسانی می کنم که کلبه مخصوص برامون در نظر گرفته شده ومیخوام که بیان و اعلام آمادگی کنن تا انشالاه جور بشه و بعد از 6 سال دیداری تازه کنیم و از خنکای چشمه خاطرات جانی تازه کنیم
منم با نظر آقای صفردوست موافقم که یه تاریخی مشخص بشه تا همه از حالا برنامه شون رو هماهنگ کنن. تا به امید خدا یه گردهمایی خاطره انگیز داشته باشیم درست مثل جشن فارغ التحصیلی مون که واقعا خاطره شد.
بازم تشکر از همه دوستان والبته استاد که هنوز به ما لطف دارن

سلام. خدا را هزاران بار شکر. ممنون از لطفتان. ان شاالله جشن خوبی بشه.

یاسمن قاسمی پور دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

به نام خدا
سلام به استاد عزیزم و همه دوستای خوبم
عیدتون مبارک و التماس دعا
سلام به آقای صفر دوست و خانم گلشون.
مشتاق دیدار!خانم مضروب رو در منزل به زودی پدیرا خواهم بود! بزرگواریتونو می رسونم.
آقای محقق سلام
دفترتلفن قدیمیم رو پیدا کردم شماره منزل چندنفری .رو دارم .
تماس میگیرم
مریم عزیزم سلام
دلتنگت هستم. انشالله زودتر قسمت بشه روی ماهتو ببینم
خانم ارغان هم به اینترنت دسترسی نداشتن ولی استقبال کردن.
همگی شاد یاشید
در پناه حق

سلام.ممنون. عید شما هم مبارک ان شاالله.

یاسمن قاسمی پور دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام به همگی
آقای صفر دوست سلام منو به همسرتون برسونید .انشالله خانم مضروب رو بعد تعظیلات پذیرا خواهم بود!بزرگواری تون رو می رسونم.
آقای محقق دفتر تلفن قدیمیم رو پیدا کردم و شماره منزل چند نفری داخلش بود تماس میگیرم حتما
مریم عزیزم دلتنگت هستم انشالله به زودی ببینمت.
شاد باشید
در پناه حق

محمد منسوبی فرد چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

با سلام خدمت استاد گرامی و تمامی دوستان عزیز
یا آرزوی قبولی طاعات و عبادات مهمانان ماه خدا...بنده هم به سهم خود موافقم و درحد توان حاضر به همکاری برای تجدید خاطرات گذشته هستم.
با آرزوی کامیابی همگی و رهایی انسانهای مظلوم در این روزهای سیاه

مژگان مضروب دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام استاد
خوب هستید؟
استاد خیلی دلم برای شما و کلاستون تنگ شده
همینطور برای همکلاسی های خوبم
یه هفته ای میشه میخوام کامنت بزارم فرصت نمیشد
من هم خیلی موافق این گردهمایی هستم.ان شاالله که دوستان همگی استقبال کنن
من یه پیشنهاد در مورد تاریخ دارم اگه امکان داره جمعه باشه و نزدیک مناسبت ها نباشه چون اغلب یا مسافرت هستن یا عروسی دعوت هستن
آقای صفردوست مشتاق دیدار شما و همسر گلتون هستم!!!
به امید دیدار همگی

سلام. خدا را شکر. ممنونم. شما دانشجوی مستعدی بودید که به قدر کفایت می خواندید. این طور دانشجوها پروژه ها را معمولا خوب انجام می دهند. موفق باشید. ان شاالله در جشن از شما استفاده می کنیم.

مریم ارغان چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام خدمت استاد عزیز .امیدوارم حالتون خوب باشه وسلام به همکلاسی های عزیزم.خیلی دلم واسه همه تنگ شده بعد 6 سال یه همچین گردهمایی خیلی عالیه.ممنون استاد.من هم دوست دارم هر کاری از دستم برمیاد برای برگزاری این جشن انجام بدم بنابراین استاد اگر کاری داشتید در خدمتم.مژگان جون خوبی؟دوست داری دوباره مجری بشی؟ یادش بخیر خیلی عالی بودی

سلام. ممنون. ان شاالله استفاده می کنیم.

مرتضی و منتظر چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام به همگی
حال و احوال همه خوبه؟؟؟

استاد عزیز در چه حالی هستین؟؟؟
با دعای خیر شما خوب شدم؛ انشالله بلا از همه به دور باشه مخصوصا مسلمونای غزه بالاخص کودکان زبان بسته
استاد اگه اسمشو اقبال خوش بذاریم؛ خیلی کارها و برنامه ریزی ها رو دوستان خوبم انجام دادن که به نام من تموم شد مثل افطاری ای که سال قبلش خونه ما دعوت بودین و نقش من فقط آوردن دعوت‌نامه واسه اساتید عزیزمون بود
یا افطاری خودتون که مسئولیت دعوت از بچه ها رو به عهده من گذاشتین در حالیکه صفر تا صد زحمتش رو خودتون کشیدیدن
خلاصه اینکه هنوز مزه اون مرغ خوشمزه‌ای که بهمون دادین رو یادمه
به خانم و دو تا پسر گلتون سلام مارو برسونید

امروز با خانمم خیلی ذکر و خیرتون بود
جالب این بود که من ماکزیمم نمره هامو از درس‌های شما (شیمی آلی) گرفته بودم و خانمم برعکس تو درسهای شما و خانمتون کمترین نمره‌هاشو گرفته

هه هه

سلام به بچه‌های 83 عزیز
آقایان محقق و منسوبی فرد
و خانم‌ها قاسمی‌پور، رحیمیان و مضروب سمنانی اصل!!!
اینجانب با تمام نظرها موافقم
به شرطی که اتفاق غیرمترقبه‌ای پیش نیاد هر تاریخی که تعیین بشه خواهیم آمد

محمد عزیز چند روز خواب دیدم که داریم میریم دامغان عروسی حسن خورسی!!!

خانم مضروب امروز ذکر و خیر شما هم بود
ببخشید فضولی میکنم‌ا؛ ازدواج کردین؟؟؟

راستی شوخی شوخی 10 سال گذشتااا

انشالله به زودی دور هم جمع بشیم
و همه درپناه خدا و در سلامتی کامل به سر ببرند

یا علی

سلام. خدا راشکر. ممنون. سلام برسان.

مجتبی دانشجو جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام
بعد از مدت ها به همت آقا محسن فرصت کوتاهی پیدا کردم تا از وضعیت دوستان در کلبه گردهمایی با خبر شوم، مطمئنا یادآوری و مرور دوران شیرین تحصیل روحیه امید و نشاط را در وجود من دوباره زنده کرد.
دوست دارم تا جایی که ممکن است در محفل دوستان حضور پیدا کنم.
در انتها برای همه دوستان آرزوی تندرستی و موفقیت می نمایم.

سلام مجتبی

محسن جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام بر همگی
سلام استاد
سلام بر تمامی دوستان ورودی های مختلف.
سلام بر خانم قاسمی پور، خانم رحیمیان، خانم ارغان، خانم مضروب، محمد، مرتضی و همسرشون.
فکر می کنم تا حد امکان اطلاع رسانی شده باشد، بنظرم بد نیست یه زمان تعیین کنیم و برآوردی از حضور بچه ها داشته باشیم تا بتونیم برنامه ریزی کنیم.
استاد نظر شما چیه؟

سلام. به نظر من با یک ورودی مجلستان گرم نمی شود! در هر حال من تابع ام. اما مجلس 7-8-10 نفره خوبی می شود.

فاطمه بندری سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ق.ظ

به نام خدا
سلام استاد مهربان
سلام همکلاسی های عزیز
خوشحالم که حالتون خوبه و خوشحالم که هنوز هستید!
وقتی دوستان بهم اطلاع دادن که دکتر عموزاده مثل همیشه یه برنامه خوب واسمون ترتیب دادن و قراره دوباره زیر سایشون با هم جمع بشیم یه ذوقی مثل روزای اول مدرسه بعد از مدت ها اومد سراغم...
استاد خیلی خوشحالم...
استاد خیلی ممنونم...
ممنونم که سر کلاس غیر از واکنش ویتیگ و تراکم آلدول و صلیب شکسته نازی ها ! درس هایی بهمون دادید که هنوز که هنوزه دارم اثراتشو میبینم...
استاد درس مقاومت در مقابل جاهلان و جاعلان خیلی مفید بود!
و اما قرارمون...
من به خانم ها طاهری بیرجندی کیبور و انصاری فر اطلاع دادم. همگی خدمتتون سلام رسونده و متفق بر این نظر بودند که این گردهمایی بسیار عالی است.
من با مهرماه موافقم. درصورت امکان روزهای سه شنبه یا چهارشنبه باشد.
تا خدا چه خواهد!
زیر سایه الطاف باریتعالی همیشه شاداب و سرزنده باشید.

سلام. ممنون خدا را شکر. چه خوشحالی خوبی! "خوشحالم که هنوز هستید" بله آدم به دمی می تواند نیاشد. نباشد و نباشد و بدتر از آن باشد و نباشد! خدا کند باشیم. بگذریم از الطافتان ممنونم. بانی این امر خودتانید. ما در خدمتیم. قرار من همان تاریخ ذکر شده است ولی چون ورودی های شما الحمدلله دارند زیاد می شوند می توانیم با شما برنامه جدا داشته باشیم. در هر حال تصمیم با شماهاست. به دوستان سلام برسانید. ممنون
آفرین جاهلان و جاعلان زیبا بود.

مرتضی و منتظر چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

به نام خدای بزرگ
سلام بر همگی

استاد عزیز حال و احوالتون چطوره؟

امروز محل کارم خاطره‌ای از کنفرانس شیمی معدنی رو واسه همکارهام تعریف می‌کردم

یک هفته مونده به شروع کنفرانس با محمد باسوتی؛ میثم قاسمی؛ امین ابراهیمیان و سلمان دارابی اومدیم دفترتون و آستین‌ةامون رو بالا زدیم و مشغول به کار شدیم. من تو دفتر شما بودم و چهار نفر دیگه توی آزمایشگاه دستگاهی.
حوالی ساعت 13:00 شما رفتین و حدود یک ربع بعد توی راهرو داد زدین "مرتضی بدو بیا آز دستگاهی"
منم بدو بدو اومدم و دیدم که از سلف واسمون غذا (فسنجون) و سالاد و نوشابه گرفتین
اولش خیلی خوشحال شدم چون بدجور گشنه‌ام بود ولی بعدش غر زدم که "استاد! حتما این چهار نفر باید می‌یومدن؟ این همه روز پیشتون اومدم و تنها چیزی که واسه خوردن داشتین ویفر بود"
شما هم با یه خنده قشنگ گفتین "تو مردی و به بهونه غذا تنهام نذاشتی، به اینا اگه غذا ندم گشنگی رو بهونه می‌کنن و میرن و دیگه پیداشون نمیشه"
خلاصه رفتیم توی آزمایشگاه و پنج تایی (شما نیومدین چون عادت به ناهار خوردن نداشتین) خوردیم و خوریدم.


الان هم به یاد اون روزها فایل عکس‌هامو مرور کردم

چقدر زود گذشت
اسفند سال 1385

استاد همکارهام باورشون نمیشد
خوب شد که این خاطره توسط دوربین‌ها ثبت شد

به خانواده سلام برسونید

سلام مرتضی و خانواده یادم نمی آد (مفهوم شاید این بوده ولی کلمات ختما این نبوده!) ولی مطمئنا اونا هم منو تنها نمی داشتند. همه اینها امتحان پس داده ان. در هر حال ممنون که به یادم هستی. به همکارات سلام برسون.

مرتضی و منتظر چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

به نام خدا
سلام به همه همکاسی‌های عزیزم

مجتبی خیلی دلم واست تنگ شده

خانم بندری حال و احوالتون چطوره؟

آقا محسن اگه این روزها سرم خیلی خیلی شلوغ نبود میومدم کمکت تا بتونیم این گردهمایی رو با حضور حداکثری دوستان و به بهترین شکل برگذار کنیم
دیگه ببخش، فعلا تو یه بلاتکلیفی موندیم که فقط خود خدا می‌تونه ختم به خیرش کنه که مستلزم گذشت زمان و صبر ماست
محسن جان دوباره میگم که یکمی از استاد یاد بگیر و هرچه سریعتر یه تاریخ قطعی مشخص کن تا همه بتونن برنامه ریزی درستی کنن و بیان
هرچی زودتر خبر بدی بهتره
خدا قوت
امیدوارم فرصتی پیش بیاد و بتونم توی روزهای آینده یه سری پیشت بیام

به اتفاق همسر عزیزم به باقی دوستانی که بعد از این کامنت، به صندوقچه میان سلام ویژه می‌رسونیم

یا علی

محسن یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
سلام مرتضی. درسته که تعیین زمان مناسب بود ولی لازم بود اول به یه تعدادی برسیم و بعد اقدام کنیم. در هر صورت من تابعم. مشکل اینجاست که بنظرم هنوز کسی پایه کار واقعی پیدا نشده. استاد یه زمان تعیین کرده که خوبه ولی این نکته هم مهمه که هر چی از زمان فارغ التحصیلی بیشتر بگذره شاید جمع کردن بچه ها سخت تر بشه البته شایدم برعکس. در هر صورت این جور برنامه ها یک محور میخواد تا باعث جمع شدن بقیه بشه که متاسفانه کسی ابراز تمایل نکرد.

سلام محسن. همین حالا تعداد افرادی را که حتما می آن لیست کن. ببین همون طور که می گی خیلی نمی شین. البته بعید می دونم در 6/6/96 هماز 82 ای ها خیلی بیان-احتمالا شما بیشترین-در هر حال فکر کنم همون تاریخ فعلا دست نخوره. شما ها اگه می خواین افراد را لیست کن تا بهت بگم.

یاسمن قاسمی پور سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام استاد
سلام به همه ی دوستان خوبم
چقدر خوشحالم که بچه ها کم کم دارن میان . من با نظر جمع موافقم فقط یه چیزی هست مهر ماه تا چهارشنبه سرکلاسم.اگه قراره مهر باشه وسط هفته نباشه بهتره.ممنونم

در پناه حق

سلام

مژگان باسوتی چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام به استاد عزیزم.و بقیه دوستان.
استاد خیلی خوشحالم که شما هیچ چیزی رو فراموش نمی کنید. واقعا با دیدن این مطلب به وجد اومدم.انشالله تا اون روز باشم که بتونم باز استاد و همکلاسی هام رو ببینم.با تشکر

سلام ممنونم. ان شاالله سالها زنده باشید و سالم و سرفراز.

سمیرا محمدی جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
سلام به استاد عزیز و دوستای قدیمی
از ایده خوبتون ممنون ، خیلی دوست داشتم همکلاسی های قدیمی و را ببینم .
اگر مهر امسال قرارمون باشه. اگر خدا بخواد من روزهای زوج ماه میتونم بیام. م امیدوارم تعداد زیادی از بچه ها رو ببینم

سلام

مرتضی سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام

محسن محقق چی شد؟
هنوز تاریخی مشخصی نشد؟
همه بچه ها بلا تکلیف موندن و نمیدونن کی باید بیان
زودتر اطلاع رسانی کن که بتونیم بهترین برنامه ریزی رو بکنیم

محسن پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام

سلام مرتضی
بنظر میاد تعدادمون خیلی زیاد نشده ولی با این حال در هر صورت حتی اگر یک نفر هم پایه باشه و بخواد بیاد منم میام.

میخوای خودت یه زمان تعیین کن و احیانا اگر پیشنهادی در مورد برنامه داری ارائه کن تا بقیه هم نظر بدن.

استاد پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ق.ظ

این نامه مخاطب خودشو پیدا می کنه!

سلام. هر چند شعاریه ولی صبر و نماز معجزه می کنه. از آدم بدبخت تر هم تودنیا هست. بگذریم از نسبی بودن این مفاهیم.
به صحبتهای زهرا گوش کنید. نمی گویم عمل کنید چون به نظرم اون هم احساسی و یک طرفه است اما می گم گوش کنید. فردای ... آبان را اون بهتر می بینه.
ان شاالله خدا همه را کمک کند.

مرتضی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

به نام خدا
سلام به همه
محسن عزیز من که به هرکی گفتم پایه بوده فقط نمیدوستن چه تاریخی قراره دور هم جمع بشیم و منتظر خبر از سمت تو بودن
آخرش هم میگی من تاریخ تعیین کنم؛ مرداد ماه تو اولین پیامم نظرم رو دادم که متاسفانه توجهی نشد.

پنج شنبه 22 آبان
پنج شنبه 29 آبان

یکی از این دو تا رو انتخاب کن تا اطلاع رسانی کلی کنیم

اگه یادت باشه موقعی که می‌خواستیم واسه جشن فارغ‌التحصیلی‌مون برنامه ریزی کنیم اول تاریخ مشخص کردیم بعد همگی‌ بچه‌ها جوری برنامه‌هامون رو جفت و جور کردیم که اون روز باشیم

انشالله با اطلاع رسانی به همه بچه‌ها شاهد حضور حداکثری خواهیم بود

در ضمن نظرم اینه که ساعت 9 صبح قرار بذاریم و بچه‌هایی که پایه بودن ناهار هم یه جایی بریم (مثل شام اون شب)

نظرت رو هم بهم پیامک کن
این روزها شازده پسرم حسابی سرم‌ون رو گرم کرده

یا عی

مریم رحیمیان پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

باسلام خدمت استاد عزیز وهمه همکلاسی های قدیمی
سلام آقای صفردوست حالتون چطوره؟ همسرمحترمتون خوبن؟گویا صاحب فرزند شدید!! اگه درسته که خیلی خیلی بهتون تبریک میگم و تبریک منو خدمت همسرتون هم ابلاغ کنید انشالاه که خوش قدم وعاقبت بخیر باشه
اما در مورد تاریخ گردهمایی مون که خیلی داره عقب میفته!!!!!!! اگه لطف کنید تو نیمه اول آبان ماه بذارید خیلی بهتره من خیلی مشتاق حضوردر این دورهمی و دیدار همکلاسی های قدیمی هستم امانیمه دوم آبان ماه احتمالا برام امکانش نیست به هر حال خواهشا زودتر یه تاریخ اعلام کنین تابقیه هم بیان ونظر بدن و کلا بشه برنامه ریزی کرد.

مرتضی شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ

به نام خدا
سلام به همه دوستان و عزیزان
سلام استاد
سلام خانم رحیمیان
بله خدا یه پسر سالم و زیبا بهمون داده که روز به روز شیرین‌تر و بانمک‌تر میشه
اسمش رو هم محمدسبحان گذاشتیم
ببخشید که دیر جواب دادم. کوچولوم رو برده بودم مشهد پابوس امام رضا
اما :
اولا از ۳ام آبان ماه ماه محرم‌الحرام و مراسم عزاداری آقا اباعبدالله حسین (ع) شروع می‌شه و دو هفته اول آبان رو به خودش اختصاص می‌ده
هدف هم حظور حداکثری بچه‌ها است و نزدیک‌ترین تاریخی که می‌شد هماهنگ کرد همون دو تا تاریخ بود
و قرار شده که اطلاع رسانی همگانی بشه

دوما قصد بر این بود که ملاک ۲۲ آبان باشه که اگر شرایط جوی خوب نبود بیوفته هفته بعد یعنی ۲۹ آبان

سوما هیچ شماره یا آدرس ایمیل ‌ای از بچه ‌ها ندارم که بتونم باهاشون هماهنگ کنم. محقق هم قرار بود کمک کنه که گویا یادش رفته

چهارما از بچه‌ها خواهش میکنم که جوری برنامه‌ریزی که این تاریخ‌ها واسشون خالی باشه که بتونن بیان

خانم رحیمیان باز هم معذرت می‌خوام که شرایط مناسبت‌های تقویم سال ۹۳ به گونه‌ای نیست که بشه نیمه اول آبان هماهنگ کرد
شخصا بنده را ببخشید

دوستانی که این پیام رو خوندن نظر بدن تا راحت‌تر بشه برنامه‌ ریزی کرد

یا علی

سلام بابای کوچک.
خدا ان شاالله براتون ببخشه و سایه تون بالا سرش باشه.

یاسمن قاسمی پور شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام به همه ی دوستای خوبم
من انتقالی گرفتم و اومدم سمنان و آماده ام برای همکاری.
فقط صیح تا ظهر مدرسه ام.
راجع ب تاریخ اگه 5 شنبه جمعه باشه نمیتونم بیام دانشگاهم تو این دو روز.
ولی یچیزی هست و اون اینه که سخته برنامه ای رو تنظیم کرد که همه رو راضی کنه.با این حال من با نظر جمع موافقم
استاد عزیزم و دوستان خوبم بعد مدت ها به روزم...
در پناه حق

سلام. ممنون

محسن یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام

حاضر!

پیشنهاد می کنم با انجمن علمی دانشکده شیمی هماهنگی بشه برای تسهیل فراهم کردن امکانات و مکان حضور.

سلام

مرتضی دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
خانم قاسمی پور شما کل پنجشنبه از صبح تا شب برنامه‌تون پره
آقا محسن منظورت از اینکه هماهنگ بشه دقیقا چیه؟

والا با این شکلی که ماها داریم پیش میریم انگشت شمار بچه‌ها میآن
اجازه بدین فعلا این دوتا تاریخ رو ملاک بذاریم و تلاشمون رو واسه اوکی شدن‌اش کنیم و اطلاع رسانی همگانی کنیم تا اینکه انشالله با حضور حداکثری بچه‌ها گردهمایی‌مون شکل بگیره
انشالله

محسن پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
سلام مرتضی
اگه یادت باشه یه بار در مورد این مسائل صحبت کردیم. هم در مورد جضور بچه ها و هم انجمن علمی.

قرار شد شما با خانم قاسم پور تماس بگیرید که اگه تونستند یه صحبت با انجمن علمی داشته باشند تا بتونیم از طریق اونها یه سالن برای اجرای برنامه هماهنگ کنیم و شاید هم خود اونا استقبال کنند از اجرای چنین برنامه ای ...

اما در هر صورت ملاک اجرای برنامه، حضور بچه هاست.

سلام.ببخشید بابت تاخیر. خط ها قطع بود.

مرتضی شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

به نام خدا
سلام محسن
دانشگاه سمنان دانشگاه مالک اشتر نیست که ایست بازرسی داشته باشه و نیاز به هماهنگ کردن باشه
فقط باید بدونیم که دانشگاه سمنان پنج شنبه ها تا چه ساعتی بازه و آیا کلاس خالی‌ای داره یا نه
که زحمت این رو هم قراره خانم قاسمی پور بکشه
البته تا الان بهش نگفتم
برنامه خاصی هم قرار نیست داشته باشیم
فقط یه دور هم جمع شدن ساده و گفتن از حال و احوالت همدیگه
اگه مورد خاصی مد نظر داری بگو و انقدر گیج کننده حرف نزن
هر چی بیشتر سخت بگیری بیشتر بهت سخت می‌گذره

بگذریم

بچه‌های شیمی ۸۳ عزیز
وعده دیدارمان روز پنجشنبه ۲۲ آبان حوالی ساعت ۹ صبح تا هر وقت که دلمون خواست
من به همه پسرها خبر دادم و اکثریت گفتن که میان
خانم ها هم لطفا به همدیگه اطلاع رسانی کنید


استاد عزیز
سلام
امیدواریم که در راس همه این هماهنگی ها شما هم بیاین و یه دل سیر ببینیمتون و باهاتون حرف بزنیم

سلام

یاسمن قاسمی پور شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام استاد
سلام به همگی
من کل 5ش وجمعه کلاس دارم.اما اجازه بدید دوستامون هماهنگ بشن من حرفی ندارم برای 22آبان.
آقای محقق اگه کاری رو من بایدانجام بدم بمن اطلاع بدید
ممنون
درپناه حق

سلام

گیلار چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام استاد عزیز
خوبید انشاا...؟ خدا قوت
خدا میدونه که چقدر دلم برای شما و دانشگاه و نشستن سر کلاساتون تنگ شده
راستش یه سوال داشتم از حضورتون
میخواستم بپرسم دانشگاه سمنان یک نفر دکترای آلی تکمیل ظرفیت میگیره متعلق به شماست؟
و جسارتا" آیا برای دانشجوی خاصی در نظر دارید؟
متشکرم
در پناه حق باشید

سلام
1-ما ظرفیت برای کسی رزرو نمی کنیم یعنی دانشجوی خاصی را در نظر نداریم.
2-من ظرفیت ندارم مگر همکاران کسی را نخواهند و من بخواهم و دانشگاه اجازه بدهد.
3-پیشنهاد می کنم سمنان را بزنید.جای خوبی است (ان شاالله)

استاد شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام.
نه من پروژه تئوری ندارم. اما اگر جای کار داشته باشید می توانید در دانشگاه دیگر مشترک کار کنید.

گیلار چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام

ممنون استاد

سلام.

استاد پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
از گرد همایی ۸۳ای ها می آیم.
جاتان خالی خوش گذشت.
از همه برگذار کنندگان تشکر می کنم. مرتضی خواست آمار می دهد.
خیلی زحمت کشیده بودند.

[ بدون نام ] جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام
سلام استاد
حالتون خوبه.
خداروشکر همانطور که گفتید برگزار شد. واقعیتش اول که قرار بود برنامه شروع بشه (چندماه قبل) اصلا فکر نمی کردم این برنامه شکل بگیره ولی بعد از مدتی بدلیل ابراز تمایل بچه ها برای برگزاری برنامه امیدوار شدیم و همت کردیم تا برگزار شود و خداروشکر برگزار شد و واقعا هم خوب بود.
شاید همه اون چیزایی که در نظر داشتیم اجرایی نشد ولی به نظر خود من بهتر از اون چیزی شد که فکرشو میکردیم. واقعا در نوع خود عالی بود. فکر میکنم این نظر رو خیلی ها داشته باشن.

این رو هم مینویسم تا در تاریخ ثبت شود:
واقعا اگر نبود زحمات و تلاش های در وهله اول خانم قاسمی پور و در وهله دوم مرتضی (البته با این که بعضی موقع هم اذیتمون کرد) این برنامه برگزار نمیشد. ولی در هرصورت، خدا رو شکر برگزار شد.

راستش رو بخواهید بعد از اتمام برنامه خیلی دلمون تنگ شد برای شما و بچه ها و ایشالله در آینده هم مجددا فرصتی یا فرصت هایی پیش بیاد که دوباره همدیگر رو ببینیم، هم بچه ها رو و هم شما و بقیه اساتید رو.

سلام محسن

استاد شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
پیغامهای بی نام تایید نمی شوند.

محسن یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام من بودم.

سلام. تایید شد.

مرتضی یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

به نام خدای بزرگ
سلام استاد عزیزم

به یاری خدای بزرگ تونستیم 5شنبه بعد از حدود 6 سال دوباره هم ورودی‌های شیمی 83 گرد هم جمع بشن و این امر انجام نمی‌شد مگر با خواست خود بچه‌ها و زحمت‌های محسن محقق و خانم قاسمی پور و اندکی هم خودم!!!

این وسط تکنولوژی بزرگترین کمک واسه ما بود. دوری از هم و نبودمون تو شهر سمنان هماهنگ کردن جا و برنامه‌ها رو خیلی خیلی واسمون سخت کرده بود که با استفاده از نرم افزار وایبر این مشکل به راحتی رفع شد (این تجربه‌مون رو گفتم واسه گردهمایی 96/6/6)
جمع 83‌ای ها حسابی جمع شده و امیدوارم سالیان سال همینجور به قوت خودش پا بر جا باشه!!!

چه روز خوبی بود. به من و همسرم و پسرم که خیلی خوش گذشت.
بعد از مدت‌ها دوستان خوبم رو دیدم. از اینکه استادای خوبم رو هم دیدم خیلی خوشحال شدم. گپی که با شما و دکتر موسوی و دکتر اصغری زدم شکل استاد و دانشجوی سابق رو نداشت. بیشتر جو دوستانه و صمیمانه بود مخصوصا اینکه دکتر موسوی با ذوق محمد سبحانم رو بغل گرفت و شما باهاش گفتید و خندیدید. دیدن شادی شما و کودک درونتون بهترین لحظه‌ام تو گردهمایی بود.

همین الان محمد سبحان در حال خندیدنه، اون هم از نوع قهقهه!!!

5شنبه روز خیلی خوبی بود.
اینکه بچه‌ها خاطره‌های جالبشون رو تعریف کردن، از وضع حال الان خودشون تعریف کردن، از مشکلاتی که تو کشور هست و همت شیمیست‌ها رو می‌طلبه و غیره از نقطه قوت گردهمایی‌مون بود
و جالب اینکه همه مشتاق بودن که در آینده‌ای خیلی نزدیک مجدد دور هم جمع بشیم
انشالله 96/06/06 هم شاهد حضور حداکثری بچه‌ها باشیم و از الان قول میدم اگه زنده بودم کمک کنم تا اکثریت دوستان دور هم جمع بشن!!!

جای همه اونهایی که نتونتند بیان خلی خالی بود. دلمون خیلی واسشون تنگ شده ولی حدودا 60 درصد دوستانمون اومدن که جای شکر خدای بزرگ رو داره و تا حد زیادی رفع دلتنگی شد.
تازه قرار شده رفت و آمدهامون بیشتر و سفرهامون هم دست جمعی‌تر بشه که انشالله به یاری خدا همینطور هم خواهد شد!!!

همه شیمیست‌های دانشگاه سمنان هر جا که هستند امیدوارم که عاقبت بخیر بشن

یا علی

سلام.

مرتضی یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ب.ظ

راستی استاد من اون موقعی که دانشجو بودم یه ساختار مولکولی واسه خودم خریده بودم که مولکول‌های 5 تا 8 وجهی هم داشت
انشالله نیت دارم وقف دانشگاه کنم
و چون شما تنها کسی هستید که ازشون بخوبی استفاده می‌کنید می‌‌‌خوام بهتون بدم
به امید خدا وفعه بعدی که اومدم سمنان واستون میارم!!!
شاید اینجوری جبران مدل‌هاتون که گم شده هم بشه

به خانواده سلام برسانید

یا علی

سلام. وقف آدابی داره! من متولی وقث نمی شم!

مرتضی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام استاد عزیز
حال و احوالتون خوبه؟؟؟
منظورم وقف به معنای کلمه‌اش نبود، منظورم این بود که بجای اینکه مدل‌های مولکولی‌ام یه گوشه بلا استفاده باشه به کسی بدم که می‌دونم در بهترین راه و بهترین شکل ممکن ازشون استفاده می‌کنه و این شخص کسی نیست جز شما!!!
اسمش رو بزارید هدیه‌ای به دانشجوهای جدید‌الورود

سلام مزتضی
ممنون. بک سری مدل نیازت می شه. اونا را حفظ کن.

یاسمن قاسمی پور چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
سلام به همه ی دوستای خوبم
با تاخیر اومدم و معذرت می خوام...
آقای محقق خیلی لطف دارن .همین طور آقای صفر دوست که هر دو خیلی زیاد تو دردسر افتادن به خاطر گردهمایی.
و شاید هیچ کس به اندازه ی من در جریان زحماتشون نبود.
همونطور که آقای محقق گفتن واقعا بعد گردهمایی دلتنگی عجیبی به سراغم اومد و دلم برای همه تنگ شد.
خوشحالم که اساتید عزیزم افتخار دادن و اومدن. مخصوصا شما استاد! بی نهایت خوشحالمون کردید.
شاد باشید و سلامت
در پناه حق

سلام ممنون. شما لطف دارید. ان شاالله همه چیز خیر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد